Índex del Fòrum de www.anegats.com

FAQFAQ    BuscarBuscar    Llista de MembresLlista de Membres    Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris    Registrar-seRegistrar-se  
 PerfilPerfil    Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats    Iniciar SessióIniciar Sessió  
eeii un 10 es conceert de ahiir...

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.anegats.com -> Concerts
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
colccigirl

Registrat: 18 Mai 2008
Missatges: 22

MissatgePublicat: Dg Nov 23, 2008 10:34 pm    Assumpte: eeii un 10 es conceert de ahiir... Respondre citant

eeii anegats q tal??com duis sa resqueta de ahir?jeje,jo anar fent,es concert una pasada,massa curt pero,tant de temps esperant dissabte i despues va i passa super rapid,xro be,va valer la pena,com sempre,jeje.
Bueno nins un beso x tots...
Esper q mos vegem aviat.
xao. Wink

tu i jo farem de sa nit una trègua...
nena_eumoll

Registrat: 29 Jul 2006
Missatges: 160

MissatgePublicat: Dl Nov 24, 2008 4:38 pm    Assumpte: Respondre citant

hola!! GRAN CONCERT EL DE DISSABTEE!! per aqui tenen rao! va passar molt aviat! jeje

jo encara estic de resaca (no tenc veeeeuuu!!) jajajaj

per cert nins gracies per les firmes, sa nineta sta contentisima i nomes diu q a veure quan veniu mes aprop de pollença q ella vol venir a vorervos jajaja

besos! a cuidarse!!
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.anegats.com -> Concerts Totes les hores són GMT + 2 Hores
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum