|
|
|
| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
anegats_club
Registrat: 03 Ago 2006 Missatges: 252 Ubicació: Manacor
|
Publicat: Dc Feb 24, 2010 9:03 pm Assumpte: Bep Marquès- Cançonetes |
|
|
Bones anegats i anegades !!, com estau ?.... es per que be quan de temps sense escriure per aquest espai!....
Vos volai fer una recomanació i es sobre un disc k va sortir fa exactament una setmaneta... Un disc anomenat "CANÇONETES"....
Aquest disc es del Sr. Bep Marquès, cantant del grup ciutadellenc Inventari, que ha tret el seu primer disc en solitari!, 13 cançonetes magnifiques,... cançons que li han marcat aquests anys de vida!....
Ja que es íntim amic del grup serverí,... ha volgut fer una versió d'una canço d'anegats, i com no Irreals, que es el track nº 10 d'aquest cd...
Ja que es el 4t disc m´s venut de la setmana a xocolat!... vos el recoman!!
Aqui vos deix es single i una entrevista del cantantautor, explicant una mica el que podeu trobar al seu primer treball en solitari....
SINGLE .... BEP MARQUÈS- MENORCA
http://www.youtube.com/watch?v=5OYq8sF3coY
ENTREVISTA :
http://www.youtube.com/watch?v=su_B5OxZDsk
Recordar-vos que tambés de dilluns a divendres, en acompanya cada migida a ràdio Balear amb el programa " Sa nostra música", de 3 a 4 des capvespre, on possa música feta amb sa nostra llengua !!
Esper que sigui del vostre agrad la meva recomanació !!!...
www.bepmarques.com
Una aferrada molt forta!!
Records !!!
Met. _________________
 |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Berni
Registrat: 13 Oct 2006 Missatges: 373 Ubicació: Lloseta
|
Publicat: Dc Feb 24, 2010 11:55 pm Assumpte: L'has encertada |
|
|
Bon vespre anegats i anegades!! Que pasa?? Esteis ben anegats d'aigua fins adalt aquest dia o que? Jo sí!! No anam no anam... Bona recomanació Jaume. És un bon disc, jo també vos el recoman juntament amb en Jaume que es un gran seguidor d'Inventari i de'n Bep Marquès com no. Ets es rei!! I sí.. cada dia provau d'escoltar de 15 a 16h a radio balear, una horeta de sa millor música feta a ses Illes Balears: Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera!! Crec que vos agradarà el programa musical. Bona nit paraulers, ja som quasi a primavera i que vol dir això? Els concerts d'anegats ja s'acosten... mmmmmmmmmmmm.... o no????
jajajajajajajajajajajaja!! _________________ Tu i jo farem de sa nit una trègua
www.fotolog.com/anegat |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|