Índex del Fòrum de www.anegats.com

FAQFAQ    BuscarBuscar    Llista de MembresLlista de Membres    Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris    Registrar-seRegistrar-se  
 PerfilPerfil    Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats    Iniciar SessióIniciar Sessió  
SANT SEBASTIÀ 2009!!!

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.anegats.com -> Concerts
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Tamarell salat

Registrat: 26 Set 2005
Missatges: 168
Ubicació: Andratx

MissatgePublicat: Dv Des 12, 2008 10:04 pm    Assumpte: SANT SEBASTIÀ 2009!!! Respondre citant

Hola!!!
Com duis aquests dies de fred hivernal?
No se si hi ha un refrany que diu "quién mal empieza bién acaba" o qualque cosa semblant, però aquest pot ben bé definir el meu dia...
Després de corregir exàmens a tota i posar notes a correcuita, al migdia ben dinat, sms des de Tarragona (gràcies Lali), s'ha confirmat que oficialment venen el LAX'N'BUSTO a la revetla de Sant Sebastià!!!
I ara no fa res, altre cridada d'en Jaume per dir que també ANEGATS s'hi apunten!!!
Idò per això, una notícia genial per agafar el cap de setmana a tope d'optimisme i il·lusió, així que podem dir que el "nostros reis" s'han anticipat amb aquest regal!!!
Ara toca disfrutar-ho i fer correr la veu, perquè tot déu s'anegui a Palma el 19 de gener!!!

PD: Anegats, perdonau si m'he adelantat en dir-ho, però m'ha pogut més les ganes de contar-ho que la prudència....
Arrels i ales, sempre!!!
Maria José
LlunaPlena

Registrat: 01 Abr 2007
Missatges: 81
Ubicació: Palma

MissatgePublicat: Ds Des 13, 2008 12:09 am    Assumpte: Respondre citant

Molt bé!!!!!!!! Ja era hora de tenir un San Sebastià decent xk l'any passat.... xD

Gràcies per ses bones notícies Smile
anegats_club

Registrat: 03 Ago 2006
Missatges: 252
Ubicació: Manacor

MissatgePublicat: Ds Des 13, 2008 12:46 am    Assumpte: Concertet!!!! Respondre citant

Bon vespre,.. jeje i ja ho pots ben dir Maria José, una molt bona noticia !!!!,....

Sa veritat que començarem s'any amb molt bon peu , concert i dos cd's en elaboració.... aixo sona benissim !! jeje...

Anegats x sempre i sense cap dubte!!!!

Records!!!

Met.

Registrat: 15 Nov 2007
Missatges: 50
Ubicació: MANACOR

MissatgePublicat: Ds Des 13, 2008 10:12 am    Assumpte: Respondre citant

Razz Oe,oe,oe,oe,oe!! Geniaaaaaal! Encara que sigui en dilluns allà seré a primerisima fila!!
Imposible millor combinació Lax'n+Anegats!!

Gràcies Jaume i gràcies Maria José per els vostres sms/cridades! Sou encantadors!!

Deuuuuu!!
colccigirl

Registrat: 18 Mai 2008
Missatges: 22

MissatgePublicat: Ds Des 13, 2008 4:18 pm    Assumpte: mos anegaaaaaam... Respondre citant

eeeiii quins reis mes xulos q arriben enguany,gracies per sa noticii,lax'n+Anegats,kina passada...A tope cap a Palma dia 19 de gener,jeje...un besaso a toots!!!! Wink
mari carme

Registrat: 29 Jul 2007
Missatges: 32

MissatgePublicat: Dg Des 14, 2008 5:06 pm    Assumpte: ciutat s'anegaaaaaaaa Respondre citant

Eii com va això??

Estic super contenta dia 19 de gener Ciutat s'anega......... siiii!!!!!!!

ja fris de que sigui gener.

Mos veim a ciutat.

Sa vida m passa.......................................................................
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Berni

Registrat: 13 Oct 2006
Missatges: 373
Ubicació: Lloseta

MissatgePublicat: Dt Des 16, 2008 8:55 pm    Assumpte: Respondre citant

Ostres.. Lax'n Busto i Anegats un altre cop junts? Que bé. Dia 19??? Amb dilluns?? Joooo.. i el sent dema feina.. dish!! Esper poder venir penya. Adeu

www.fotolog.com/anegat
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
lenita5

Registrat: 11 Jul 2008
Missatges: 3

MissatgePublicat: Dl Des 22, 2008 8:19 pm    Assumpte: Respondre citant

QUE BE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger
Berni

MissatgePublicat: Dj Gen 15, 2009 9:40 pm    Assumpte: A on sou? Respondre citant

Penyaaa!! Que passa per aquí? Ningú diu res i ja s'acosta dia 19!!!! Venga deis algo foreros. Teniu ganes d'anegar-vos musicalment o amb pluja real? Jo no se que preferiu eee? jejejeje. Jo m'estim més pluja real perque despres dimarts tenc feina, dish!!! Puta feina, pero be. Que va es broma pardals; musicalment millor que pluja real, si o no?

www.fotolog.com/anegat
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor MSN Messenger
Berni

MissatgePublicat: Dj Gen 15, 2009 9:44 pm    Assumpte: esteis a tope!! Respondre citant

Uoohh, en aquet post de sant sebastia 2009 ja hi ha 395 lectures. Ja es comença a notar que vos enyoram, no?

www.fotolog.com/anegat
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.anegats.com -> Concerts Totes les hores són GMT + 2 Hores
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum