| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Tamarell salat
Registrat: 26 Set 2005 Missatges: 168 Ubicació: Andratx
|
Publicat: Dv Des 12, 2008 10:04 pm Assumpte: SANT SEBASTIÀ 2009!!! |
|
|
Hola!!!
Com duis aquests dies de fred hivernal?
No se si hi ha un refrany que diu "quién mal empieza bién acaba" o qualque cosa semblant, però aquest pot ben bé definir el meu dia...
Després de corregir exàmens a tota i posar notes a correcuita, al migdia ben dinat, sms des de Tarragona (gràcies Lali), s'ha confirmat que oficialment venen el LAX'N'BUSTO a la revetla de Sant Sebastià!!!
I ara no fa res, altre cridada d'en Jaume per dir que també ANEGATS s'hi apunten!!!
Idò per això, una notícia genial per agafar el cap de setmana a tope d'optimisme i il·lusió, així que podem dir que el "nostros reis" s'han anticipat amb aquest regal!!!
Ara toca disfrutar-ho i fer correr la veu, perquè tot déu s'anegui a Palma el 19 de gener!!!
PD: Anegats, perdonau si m'he adelantat en dir-ho, però m'ha pogut més les ganes de contar-ho que la prudència....
Arrels i ales, sempre!!!
Maria José _________________ La llibertat que és vertadera no entén de pactes ni emblemes... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
LlunaPlena
Registrat: 01 Abr 2007 Missatges: 81 Ubicació: Palma
|
Publicat: Ds Des 13, 2008 12:09 am Assumpte: |
|
|
Molt bé!!!!!!!! Ja era hora de tenir un San Sebastià decent xk l'any passat.... xD
Gràcies per ses bones notícies  _________________ IRREALS COM UN SOMNI! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
anegats_club
Registrat: 03 Ago 2006 Missatges: 252 Ubicació: Manacor
|
Publicat: Ds Des 13, 2008 12:46 am Assumpte: Concertet!!!! |
|
|
Bon vespre,.. jeje i ja ho pots ben dir Maria José, una molt bona noticia !!!!,....
Sa veritat que començarem s'any amb molt bon peu , concert i dos cd's en elaboració.... aixo sona benissim !! jeje...
Anegats x sempre i sense cap dubte!!!!
Records!!!
Met. _________________
 |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
LLUNA_MNCOR
Registrat: 15 Nov 2007 Missatges: 50 Ubicació: MANACOR
|
Publicat: Ds Des 13, 2008 10:12 am Assumpte: |
|
|
Oe,oe,oe,oe,oe!! Geniaaaaaal! Encara que sigui en dilluns allà seré a primerisima fila!!
Imposible millor combinació Lax'n+Anegats!!
Gràcies Jaume i gràcies Maria José per els vostres sms/cridades! Sou encantadors!!
Deuuuuu!! _________________ IRREALS COM UN SOMNI SON SES EMPREMPTES QUE M'HAS DEIXAT..... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
colccigirl
Registrat: 18 Mai 2008 Missatges: 22
|
Publicat: Ds Des 13, 2008 4:18 pm Assumpte: mos anegaaaaaam... |
|
|
eeeiii quins reis mes xulos q arriben enguany,gracies per sa noticii,lax'n+Anegats,kina passada...A tope cap a Palma dia 19 de gener,jeje...un besaso a toots!!!!  _________________ XISCA REYNES MERCANT |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
mari carme
Registrat: 29 Jul 2007 Missatges: 32
|
Publicat: Dg Des 14, 2008 5:06 pm Assumpte: ciutat s'anegaaaaaaaa |
|
|
Eii com va això??
Estic super contenta dia 19 de gener Ciutat s'anega......... siiii!!!!!!!
ja fris de que sigui gener.
Mos veim a ciutat.
Sa vida m passa....................................................................... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Berni
Registrat: 13 Oct 2006 Missatges: 373 Ubicació: Lloseta
|
Publicat: Dt Des 16, 2008 8:55 pm Assumpte: |
|
|
Ostres.. Lax'n Busto i Anegats un altre cop junts? Que bé. Dia 19??? Amb dilluns?? Joooo.. i el sent dema feina.. dish!! Esper poder venir penya. Adeu _________________ Tu i jo farem de sa nit una trègua
www.fotolog.com/anegat |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
lenita5
Registrat: 11 Jul 2008 Missatges: 3
|
Publicat: Dl Des 22, 2008 8:19 pm Assumpte: |
|
|
| QUE BE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Berni
|
Publicat: Dj Gen 15, 2009 9:40 pm Assumpte: A on sou? |
|
|
Penyaaa!! Que passa per aquí? Ningú diu res i ja s'acosta dia 19!!!! Venga deis algo foreros. Teniu ganes d'anegar-vos musicalment o amb pluja real? Jo no se que preferiu eee? jejejeje. Jo m'estim més pluja real perque despres dimarts tenc feina, dish!!! Puta feina, pero be. Que va es broma pardals; musicalment millor que pluja real, si o no? _________________ Tu i jo farem de sa nit una trègua
www.fotolog.com/anegat |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Berni
|
Publicat: Dj Gen 15, 2009 9:44 pm Assumpte: esteis a tope!! |
|
|
Uoohh, en aquet post de sant sebastia 2009 ja hi ha 395 lectures. Ja es comença a notar que vos enyoram, no? _________________ Tu i jo farem de sa nit una trègua
www.fotolog.com/anegat |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|